Makna RIndu Erti Sayang


 05.06.2011 [5.56pm] ; Cerah; Port Dickson

Jika semalam aku merasakan aku boleh hidup tanpa dia. Memang jawapannya YA. Tapi sebenarnya, semakin hari aku rasakan semakin kosong. Mungkin aku boleh bergembira, walau sebenarnya aku tercari bayangannya. Persahabatan dalam masa yang sangat lama tanpa sengketa menyebabkan aku semakin sukar untuk melupakan. Tambahan lagi bila aku semakin bermasalah sekarang ini. Maafkan aku sahabat kerana pernah melukakan mu.Maafkan jua kerana pernah memberi harapan palsu. Sungguh aku tidak menyangka semuanya akan berakhir begini. Sehingga hari ini, aku masih lagi menyesali.

Orang kata, tulisan aku skema. Hahaha.. Nak buat macam mana, aku memang begitu. Walau tuannya tunggang terbalik. Apa yang aku merepek ni? Sebenarnya kepala aku tengah kosong sekarang ni. Macam macam benda terjadi, yang aku buat tak peduli. Malas nak layan sebenarnya. Wat sakit pale otak je. Better aku tido. Hak hak hak.




0 Responses to "Makna RIndu Erti Sayang"
Comment with our Yahoo! Smiley :
  • :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    Post a Comment

     

    Sharing Is Caring

    Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors