Jadi novelis?


15.05.2011 [1.47pm]; Cerah; Port Dickson

Entah la kenapa. Tetiba hati ingin kembali menjadi penulis. Idea tu ada, cuma mahu mencuri masa untuk melakukan semuanya. Dah banyak tahun berhenti menulis. Aku masih belum pasti sama ada aku perlu atau tidak untuk meneruskannya. Hidup yang aman, kini mula berantakan balik. Gara gara kepulangan seorang member serumah dari Kuala Pilah. Aku rasa sangat sangat la tidak tenteram. Sakit ati pun ada. Grrrr..

Setakat nak berlagak baik, aku masih tak kisah. Tapi jangan sampai menganggu kehidupan aku. Tak kisah aku nak kawan dengan sapa ke, perangai aku macam mana ke. Sebab aku masih punya akal yang boleh membezakan baik dan buruk sesuatu perkara.so,tak yah lah wat aku sakit ati ek. Coz aku memang tak suka ko dari awal lagi.ToLong La jauH daRi aKu.. NgAAA..


0 Responses to "Jadi novelis?"
Comment with our Yahoo! Smiley :
  • :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

    Post a Comment

     

    Sharing Is Caring

    Return to top of page Copyright © 2010 | Flash News Converted into Blogger Template by HackTutors